top of page

Mijn eerste moederdag


Het is een vreemde gewaarwording, moederdag. In plaats van geven krijg ik de cadeau’s en het ontbijtje op bed, zo leuk. Nog niet van grinnikende kinderen maar nu nog van mijn man. Mijn kleine is nu net 5 ½ maand oud. Hij is geweldig, maar hij kan nog geen ontbijtjes op bed brengen. Toch heel erg leuk.

Ik lig in bed met Roan, ik geef heb, zijn eerste voeding van die dag. Van beneden hoor ik geluiden komen. Mijn man is beneden bezig in de keuken, ik hoor de oven ping doen "de broodjes zijn klaar", de sinaasappelpers hoor ik brommen en bestek en borden worden uit de kast gehaald. Even later komt hij boven met een dienblad vol lekkers, twee cadeautjes en de grootste glimlach ooit. Op het bord liggen twee geroosterde broodjes, eentje met jam en eentje met hagelslag, daarnaast staat een super leuk glas met zonnebloemen en zonnetjes vol met heerlijk versgeperst sinaasappelsap. Jammie, wat is het ook een lieverd en ik geef hem een grote dikke zoen. De cadeautjes zijn een heel mooi fotolijstje met een foto van Roan en een wandtegeltje met Roan en de tekst “Mijn mama is de allerliefste” . Die komt mooi in de keuken te hangen. De rest van de dag bestaat uit lekker luieren, wandelen met de hondjes op het strand en bij oma langs gaan. Heerlijk en eerlijk mama dag vieren.


Bij deze wil ik alle andere lieve mama’s ook een hele fijne moederdag wensen en geniet van de verwennerij, de rest van het jaar worden de rollen weer omgedraaid.

XX Een trotse mama


bottom of page