top of page

Romige avocado smoothie met banaan

Terwijl buiten het natuur geweld losbarst zit ik lekker binnen. Gister keihard mijn best gedaan op de sportschool en daar heb ik toch wat spierpijn aan overgehouden. Mijn lieve man is met de hondjes uit en heeft ons zoontje mee genomen. Die vind het maar wat prachtig al die wind.

Ik zit lekker warm en droog binnen met onze dochter. Die slaapt nog lekker uit terwijl ik in de keuken verdwijn. Na mijn heerlijke work-out van gister wil ik mijn lichaam verder trakteren op iets gezonds. Een heerlijke romige avocado smoothie met banaan en havermout. Jammie! Zo lekker dat ik letterlijk mijn vingers erbij aflik en mijn uiterste best doe om elk restje uit de maatbeker leeg te likken (niet heel charmant maar wel heel lekker en er was toch niemand in de buurt :P) Samen met een groot glas plof ik lekker op de bank om het VEGAN magazine van dit kwartaal eens uitgebreid van voor tot achter door te lezen. Heerlijk zo'n rustig ochtendje.


Ingrediënten v/d smoothie: Suikervrij, glutenvrij, E-nummervrij

  • 1 avocado

  • 1 banaan

  • 200 ml ongezoete soyamelk

  • 3 eetlepels havermout


Bereiding: Pel de avocado en banaan. Meng alle ingrediënten samen en pureer fijn met een staafmixer.












Wil jij ook eens het VEGAN magazine doorlezen? Kijk dan op de website van de Nederlandse vereniging voor Veganisme http://www.veganisme.org Of haal er een bij mij op.

bottom of page